قلب نوشته

زیباترین و پر معناترین نوشته ها

قلب نوشته

زیباترین و پر معناترین نوشته ها

درباره بلاگ
قلب نوشته

متن های عاشقانه و زیبا ... متن های مفهومی و خاص و متن های انگیزشی
بی تو بودن محتاج دوایم میکند❤
با تو بودن اما بسیار جوانم میکند❤

تبلیغات

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۳:۳۲

نظر سنجی عمومی

نظر شما درباره مدرسه و نظام آموزشی ایران چیست و چه راه حل هایی برای بهتر شدن آن پیشنهاد میدهید؟

لطفاً نظر خود را در قسمت نظرات ثبت نمایید...

نظرات  (۴)

نظام افتضاحه...بخصوص نظام جدید که خیلی بدترش کردن...

هرچه قدر هم پیشنهاد بدی کسی گوش نمیکنه...من نظرم اینه که مثل نظام آموزشی کره ی جنوبی پیش بریم...اونا از ریشه درستن... نه مثل ما که آخرش یاد درست کردن میوفتیم...

همین

پاسخ:
لطف کردید که اومدید و نظر دادید
با نظرتون موافقم اما چه چیزهایی رو تغییر بدیم بهتر میشه؟

از مهدکودک برا بچه ها برنامه ریزی کنن..

تو دبیرستان بجای انتخاب رشته تو راهنمایی انجام بدیم..تو دبیرستان رشته مورد تحصیل مورد علاقمونو بخونیم و تو سال چهارم از اون رشته فارغ التحصیل بشیم...

این بهتره...جوونی ادم هم هدر نمیشه...نیروی کار جوان و فعال هم زیاد میشه...

پاسخ:
آره صد در صد موافقم 
ساعت های کلاسی زیاد هستند
مثلا میشه کلاس هایی مثل موسیقی و از اینجور چیزا هم در برنامه مدرسه باشه تا بچه ها با خوشحالی به مدرسه بروند نه به اجبار

دقیقا منم همینو میخواستم بگم...

من خودم خیلی دوست داشتم همچین کلاسی بود...

چون آهنگسازی رو دوست دارم ...

ولی متاسفانه باید برا یادگرفتنش کلی هزینه کرد...

اینطوری بجایی نمیرسیم...همچنان عقب میمونیم از لحاظ اموزشی...

۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۸:۰۳ غریبه آشنا A

اتفاقا امروز موضوع بحثمون همین نظام جدید آموزشی بود!!

چند سال پیش از نحوه آموزشی فرانسه خوندم یعنی فرهنگ سازی و خودباوری و ساختار شخصیت محکم رو از همون مهد ب بچه ها یاد میدن با بازی های فکری و متنوع در نهایت بچه هاشون همه از ضریب هوشی بالا برخوردارن...اونوقت چرا ما باید انقدر عقب باشیم؟!!مگه ما چیمون کمتر از مردم موفق که باید اینجور سرخورده باشیم؟!

حالا مراتب بالاتر ب کنار !!من نگران همین بچه های دبستانی هستم!!یعنی واقعا چیزی از درس عایدشون میشه؟!

من خودم برگردم ب مقطع ابتدایی والا با نظام جدید میمونم!!

همه چی حذف شده مثلا بروز شدن!!ی معلم مونده اونم حذف میکردن بچه ها راحت تر بودن!!والا....😕😕😕

پاسخ:
ممنونم که اومدید و نظر دادید👍
موافقم با نظرتون
فندلاند با کمترین ساعات درسی بهترین بازدهی دنیا رو داره چون که بچه به اجبار مدرسه نمیرن یه چیزی تو مدرسه هست که اونارو میکشونه اونجا👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی